کشف یک مزرعه استخراج غیرمجاز رمزارز در مشهد (۲۷ تیر ۱۴۰۳) افزایش ۷۰ درصدی اعضای پیوند شده از بیماران مرگ مغزی در مشهد (۲۷ تیر ۱۴۰۳) هشدار سازمان بهداشت جهانی درمورد خطر همه‌گیری جدید ورود ۵۴ هزار و ۲۵۹ زائر در تاسوعا و عاشورای حسینی از طریق پایانه‌های مسافربری به مشهد قیمت بلیت پرواز نجف-تهران به ۱۲ میلیون تومان رسید گذرنامه زیارتی اربعین چندروزه صادر می‌شود؟ + جزئیات پلمب یک واحد صنفی به‌دلیل عرضه مرغ تاریخ‌گذشته در سبزوار (۲۷ تیر ۱۴۰۳) بازرس کل خراسان رضوی: سیل ۲۶ اردیبهشت مشهد با قصور همراه بوده است اشک‌های پسر ۱۹ ساله‌ای که یک نفر را در مشهد به قتل رساند + عکس ترفندهای تمیز کردن خانه چرا مردان نباید مجرد بمانند؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٢٧ تیر ١۴٠٣) | بارش رگباری باران در نیمه شمالی استان در اواخر هفته مصرف بی‌رویه‌ مُسکن‌ها می‌تواند برای بدن مضر باشد وزارت بهداشت: طی ۲ سال گذشته، ۲ هزار پزشک به مناطق محروم اعزام شدند خبر جدید از واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی (۲۷ تیر ۱۴۰۳) انتشار کلید اولیه کنکور‌ها و دفترچه سؤالات خارج‌ازکشور (۲۷ تیر ۱۴۰۳) تأخیر چهارساعته پرواز مشهد_کیش (۲۶ تیر ۱۴۰۳) کشف بزرگ اموال سرقتی در مشهد | ۲۱۵۰ کیلو کابل سرقتی برق و مخابرات در روز‌های گرم تابستان چند لیوان آب بنوشیم؟ پیش‌بینی رگبار باران و رعدوبرق در برخی استان‌ها طی ۵ روز آینده (۲۷ تیر ۱۴۰۳) کدام نان‌ها ماندگارتر هستند؟ آیا نگهداری نان در فریزر کار درستی است؟
سرخط خبرها

رئیس جمعیت هلال احمر از انفجار اتوبوس مسافربری در استان بابل عراق خبرداد | یک ایرانی جان باخت

  • کد خبر: ۱۲۵۱۷۹
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
رئیس جمعیت هلال احمر از انفجار اتوبوس مسافربری در استان بابل عراق خبرداد | یک ایرانی جان باخت
رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان از انفجار یک اتوبوس مسافربری با ۳۰ مسافر در استان بابل عراق خبر داد و گفت که در میان مصدومان افراد ایرانی نیز حضور دارند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پیرحسین کولیوند در این‌باره گفت:‌ بر اساس گزارش‌های رسیده به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران یک دستگاه اتوبوس در یک پمپ بنزین در شهر شمولی استان بابل عراق دچار انفجار شده است که در همین راستا نیروهای هلال احمر به محل اعزام شدند. در حال حاضر نیز اتوبوس آمبولانس جمعیت هلال‌احمر در محل حاضر است و عملیات همچنان ادامه دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: در پی وقوع این انفجار ۳۰ نفر مصدوم شدند و گزارش‌ها حاکی از آن است که ۱۱ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

کولیوند با بیان اینکه در میان مصدومان زائران ایرانی نیز حضور دارند گفت: هویت و ملیت تمام جانباختگان مشخص نیست و پس از شناسایی و امدادرسانی اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

تکمیلی - همچنین شبکه دجله عراق اعلام کرد که امروز یک حادثه دلخراش در اتوبانی در نزدیکی منطقه "الشوملی" در استان بابل رخ داده است. طبق این گزارش، در این حادثه یک دستگاه خودروی تریلی با خودروی حامل زائران اربعین برخورد کرده است.

شبکه دجله به نقل از یک منبع امنیتی عراقی تعداد کشته‌شدگان را ۱۲ نفر اعلام کرد که البته این موضوع از سوی مسئولان کشورمان به تایید نرسیده و امار اعلامی از سوی آنان همچنان ۱۱ مورد فوتی است. در میان کشته‌شدگان یک زائر ایرانی نیز حضور داشته است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->